לייעוץ מקצועי חייגו: 074-7011169
מתקן לנייר תעשייתי

מתקן לנייר תעשייתי

תמונה של מתקן לנייר תעשייתי

מתקן לנייר תעשייתי – כמעט בכול מקום עבודה ניתן למצוא מגבות נייר שמסייעות לשמור על ידיים יבשות ועל רמת היגיינה גבוהה. אגב, יש ויכוחים רבים לגבי האפשרות הטובה ביותר לניגוב ידיים – נייר או מתקן חשמלי. תוצאות המחקר מראות שהמייבש החשמלי מפזר יותר חיידקים ברחבי החדר, כך שהנייר הוא הדרך הטובה ביותר לשמירה על הניקיון והבריאות.

התקנת מתקן לנייר תעשייתי בעסק שלכם, תוכל להציע לעובדים מגבת נייר, שנמצאת בהישג יד בעת הצורך.

מתקן לנייר תעשייתי מתאים לכול משימה

מתקן לנייר תעשייתי מבטיח שאתם מצוידים בנייר שיכול להתאים לכול סביבת עבודה. כאשר אתם מנסים לנקות לכלוך שומני, במיוחד בפינת הקפה ובמטבח, שבהם ניתן למצוא נזילות שומניות מסוגים שונים, השימוש במגבת נייר היא האפשרות הטבעית. אחרי הכול, ניקוי הבלגן במגבת מבד עשוי להרוס אותה ולמנוע שימוש חוזר.

מתקן לנייר תעשייתי בעסק, יכול להועיל גם כשהעבודה כוללת שימוש יומיומי בגריז (במוסכים למשל). מגבות נייר חד פעמיות בהישג יד שמסייעות לניקוי לכלוכים מאסיביים שכאלה, יכולות לחסוך הרבה עבודה ומוצרי נייר ניקוי. הניסיון לנקות את מגבת הבד לאחר שהשתמשתם בה לניקוי כתמי גריז, הוא לרוב בלתי אפשרי.

נייר תעשייתי למניעת חיידקים

התקנת מתקן לנייר תעשייתי בעסק שלכם, מציעה לעובדים מגבות נייר חד פעמיות בסיטונאות שיכולות להגן עליהם בכול עת. כאשר צריך לנקות לכלוך שעלול להזיק לעובדים, כמו לכלוך הכולל חיידקים, עדיף להשתמש במגבת נייר שאפשר להיפטר ממנה לאחר השימוש, מיד לאחר שהיא באה במגע עם חומרים העלולים להזיק לבריאות העובדים.

במקום להסתכן בכך שמגבת הבד תיגע בידיים, בפנים או בפריטים הנמצאים בעסק שלכם ותגרום להפצת חיידקים מסוכנים בחלל, עדיף להשתמש במגבת נייר ולהשליכה לפח סגור מיד לאחר השימוש.

נייר תעשייתי ידידותי לסביבה

אם אתם מתכננים לרכוש מתקן לנייר תעשייתי, ובכול זאת לא בטוחים שמגבות נייר הן הדרך הבטוחה ביותר לעובדים ולסביבה, חשוב שתדעו כמה דברים על מחקרים בנושא.

למרות הטוענים שאין להשתמש בנייר כי זה תורם לתוספת זיהום והוא גם לא ממוחזר היטב, בכול זאת, רוב המידע הנוגע לפסולת נייר המזיקה לסביבה, קשור לנייר הנפוץ ביותר, כלומר הנייר הלבן המשמש להדפסות ולצילומים במכונת הצילום המשרדית. לכן, הרבה יותר חשוב שתקפידו לבחור בנייר הדפסה ידידותי לסביבה, מאשר שתהיו מודאגים מהשימוש בנייר תעשייתי המיועד גם לניקוי.

לסיכום

למעשה, הסיבה לכך שהנייר המסורתי העשוי מעיסת עץ משפיע על הסביבה נובעת מכך שעיסה זו מגיעה מעצים טריים שנכרתו. כיוון שרק כ-16% מהעצים המשמשים לתעשיית הנייר מגיעים משטחים חקלאיים המעובדים במיוחד לשם גידול עצים לתעשייה, יוצא שמרבית העצים הנדרשים לתעשיית הנייר מגיעים מעצי בר. כריתת עצי בר לייצור נייר מציבה בעיות ברורות, כולל פגיעה באוזון ואובדן בית הגידול של חיות הבר.

אם אתם מודאגים מפני נזקים לסביבה, תוכלו להקפיד לבחור בנייר תעשייתי שמציע את האפשרויות הידידותיות ביותר לסביבה לעסק שלכם.

 

שתפו עם חברים
צרו קשר
074-7011169
ג'לג'וליה, כביש 531 מערב
א‘-ה‘ 08:00-16:00
השאירו פרטים ונחזור אליכם