לייעוץ מקצועי חייגו: 074-7011169
מוצרי דגמח – מהם היתרונות?

מוצרי דגמח – מהם היתרונות?

תמונה של מוצרי דגמח

אין ספק שרוב האנשים אמורים ללבוש בגדים המתאימים ספציפית לאופי סביבת העבודה שלהם. אלה שעובדים במשרדים, למשל עשויים ללבוש חולצה ומכנסיים או שמלה בכול יום. אבל יש מגזרים רבים שבהם בגדי עבודה פרקטיים הם חובה, למשל אינסטלטורים, חשמלאים, בנאים או עובדי תחזוקה.

מכול אותם בגדים פרקטיים שיכולים לשמש את העובדים, מוצרי דגמח, המציעים מכנסי עבודה יעילים, הם חשובים, יעילים ובטיחותיים. אנשי מקצוע הלובשים לעבודה את המכנסיים הרגילים שלהם, עושים טעות. הרבה יותר נכון ללבוש מכנסיים מותאמים לעבודה, שיסייעו להם לבצע את עבודתם כראוי.

היתרונות של לבישת מוצרי דגמח לעומת בגדים רגילים

חיסכון בעלויות – אין ספק שמוצרי דגמח הם בדרך כלל זולים יותר ממכנסים רגילים. וכאשר חושבים על מספר זוגות מכנסי הדגמח הנדרשים לעובד למשך שנה, החיסכון בעלויות הופך לברור יותר. ואם מקום העבודה קונה כמויות גדולות של בגדי עבודה עבור העובדים, הוא יכול להשיג לצוות מוצרי דגמח בהנחות ניכרות.

האם המותג חשוב?

כשמחליטים אילו מכנסיים ילבשו העובדים בעסק, צריך גם להחליט אם התווית של אותם מוצרי דגמח באמת חשובה או לא. בימינו, אנשים רבים ממש אובססיביים לגבי המותגים שהם לובשים, גם לעבודה, ונהנים להשוויץ בפני העמיתים בבגדי מעוצב יוקרתי זה או אחר. אבל במקום שהעובדים יתחרו זה בזה במותגים היקרים שלהם, עדיף לרכוש עבורם במרוכז מוצרי דגמח איכותיים, שמתאימים לסוג העבודה המתבצע בעסק.

למעבר לקטגוריית ביגוד רב פעמי>>

כפפות ניטריל>>

מוצרי דגמח המספקים הגנה מיוחדת

מכנסי דגמח לעבודה מספקים הגנה מקצועית ולכן הם בחירה טובה יותר מאשר סתם מכנסיים רגילים. למשל, מכנסי דגמח עשויים לכלול הגנה מרופדת בברכיים כדי להגן על ברכי העובד במהלך העבודה. הם גם עשויים מחומר עמיד יותר, מה שהופך אותם לבגד שיגן טוב יותר על העובד מפני חתך, שחיקה או תנאי מזג האוויר.

מבחינת הבריאות והבטיחות, ברור שמכנסי דגמח ספציפיים הם האפשרות הטובה ביותר. העובדה שבגדי עבודה איכותיים מעוצבים כך שיעמדו בתקני הבריאות והבטיחות העדכניים ביותר, הופכת אותם למוצר הכרחי בכול עסק. בגדים אלה מאופיינים בעיצוב המאפשר נראות גבוהה שעוזרים לעובד להתבלט בשטח, ומבד מעכב בעירה השומר על העובד מפני תאונות הקשורות לאש.

מכנסי עבודה מותאמים אישית

למרות שבגדי עבודה פרקטיים נדרשים בדרך כלל בענפי תעשייה שונים, לכול ענף יש דרישות שונות לגבי בגדי העבודה. למשל:

  • שפים זקוקים למכנסיים המתאימים לתעשיית המזון ועשויים מכותנה שתשמור על גוף קריר בזמן העבודה במטבח הלוהט.
  • עובדים בענף הבנייה זקוקים למכנסיים שייראו למרחוק בקלות גם בחושך.
  • ציירים זקוקים לבגדים שקל לזוז בהם.

מוצרי דגמח המיועדים לעבודה, הופכים את העבודה למהנה יותר. הם עשויים לרוב מבד נמתח שנוח ללבישה לאורך כל יום העבודה. זאת ועוד, מכנסי דגמח עם כיסים מרובים, מאפשרים לעובד להחזיק תמיד את כל מה שהוא זקוק לו במהלך העבודה, בהישג יד. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית מחברת מאש פרודקטס מוצרי חדש פעמי בסיטונאות חייגו עכשיו.

שתפו עם חברים
צרו קשר
074-7011169
ג'לג'וליה, כביש 531 מערב
א‘-ה‘ 08:00-16:00
השאירו פרטים ונחזור אליכם